Boost jouw restaurant met de Horeca Software van Sitedish
Ben jij op zoek naar gebruiksvriendelijke en stabiele software voor in jouw horecazaak? Zoek dan niet verder! Bij Sitedish bieden wij een alles-in-één oplossing voor jouw restaurant. De horeca software van Sitedish omvat een eigen bestelsite & -app, bezorgapp, kassasoftware en nog veel meer!

Wat houdt de horecasoftware van Sitedish in?
Bij Sitedish bieden we een software-totaalpakket om van jouw restaurant een succes te maken. Met ruim 17 jaar ervaring weten wij precies wat een bezorg- en afhaalrestaurant nodig heeft. Onze software bestaat onder andere uit:
Een gebruiksvriendelijke bestelsite & -app.
Met jouw unieke en complete bestelsite en -app kunnen klanten eenvoudig hun favoriete maaltijden bij jou bestellen. De site is web- en mobielvriendelijk en biedt meerdere betaalmogelijkheden.
Volledig geïntegreerd kassasysteem
Met de gratis Sitedish POS ontvang je in één overzicht bestellingen van je eigen bestelsite & -app, maar ook die van bestelplatforms. Daarnaast kun je zelf handmatig bestellingen invoeren.
Apple en Android BezorgApp
Met onze BezorgApp zijn je bezorgers altijd op de hoogte van de bestelstatus en worden ze voorzien van de snelste routes. Door de integratie met de Sitedish POS zie je direct waar je bezorgers zijn en kun je de volgende bestelling klaarzetten.
Waarom moet je kiezen voor de software van Sitedish?
Bij Sitedish begrijpen we als geen ander hoe belangrijk het is om een betrouwbare softwarepartner te hebben. Daarom geven we je drie redenen waarom je voor Sitedish zou moeten kiezen:

Stabiele software
Onze software heeft een uptime van 99.99%. Dit houdt in dat de software vrijwel volledig storingsvrij draait. Ook zijn wij zeer zorgvuldig met het uitrollen van nieuwe features. Alleen als we er 100% zeker van zijn dat ze goed werken, brengen we ze uit.
Maximale ondersteuning
We willen ervoor zorgen dat jij het maximale uit onze software haalt, daarom organiseren we om de twee maanden een exclusief webinar. Hier behandelen we belangrijke onderwerpen die jouw restaurant verder kunnen helpen. Daarnaast hebben wij een uitgebreid Sitedish Hulpcentrum waar je eenvoudig antwoorden vindt op je vragen.
Kosteneffectieve oplossing
Sitedish is een van de goedkoopste aanbieders op de markt. Geen hoge commissies zoals bij grote platforms. We werken met een vast tarief: €1,- abonnementskosten per dag en €0,30 aan transactiekosten.
Wat zeggen tevreden klanten over onze software?
“Het systeem werkt echt uitstekend: alles is goed georganiseerd en intuïtief. We hebben nooit problemen gehad, het loopt gewoon.”
– Lady’s Burger Emmen.
“Ik heb met veel partijen samengewerkt maar van deze software word ik superblij. Het is overzichtelijk en eenvoudig. Je hoeft dus niet te zoeken als je iets aangepast wilt hebben. Mocht je wél iets willen aanpassen maar het lukt niet? Dan kan je het helpteam bellen. Altijd vriendelijk, direct, probleem-oplossend, meedenkend.”
– Orchidee Eindhoven.
“Wij zijn erg tevreden met Sitedish! De software is gebruiksvriendelijk en het kassasysteem werkt heel eenvoudig. Daarnaast is de service altijd snel en behulpzaam. Zeker een aanrader!”
– Nina’s Sushi.

Boek een gratis demo bij Sitedish!
Ben je klaar om te ontdekken hoe onze software jouw restaurant kan helpen? Boek dan een gratis demo en laat je informeren over de mogelijkheden!