Over ons

Sitedish bestaat meer dan tien jaar. Met zo veel ervaring, en meer dan duizend restaurants als partner doen we vast iets goed! Hieronder enkele recencies (reviews) en beoordelingen van gebruikers van ons product.

Wij zitten nu iets langer dan 1 jaar bij sitedish. Het is een fijn systeem! De bestel site is gebruiksvriendelijk voor de klanten en voor de ondernemers met allemaal extra opties en grafieken. En de klant kan makkelijk en snel eten bestellen en sparen automatisch punten! Zij hebben sinds kort ook een kassa software ontwikkeld waar we volgende maand met alle filialen gebruik van gaan maken. Top bedrijf! Mr. Sushi, 15 vestigingen (franchise)

Ben ondertussen 3 jaar klant bij jullie en zeer tevreden over de dienstverlening. Ook met de input van onze kant word wat gedaan, en ondertussen zijn er een heleboel positieve ontwikkelingen geweest. Naar mijn idee blijft dit alleen nog maar zo voortzetten. Wanneer ik jullie een berichtje stuur word er vaak adequaat op gereageerd. Systeem werkt goed, en steeds beter heb ik het idee. Voor ons zeker een vooruitgang en toegevoegde waarde. Ga zo door! Of ik Sitedish aan zal raden , zeker. Direct Sushi, Hengelo en Oldenzaal

Sinds Sitedish onze eigen website beheert (al sinds 2011!) hebben wij enorm veel kunnen besparen op de commissie van Thuisbezorgd.nl

Onze website is professioneel, gebruiksvriendelijk en betrouwbaar, waardoor ondertussen meer klanten direct bij ons bestellen dan via andere eten bestelsites. Wie had dat ooit gedacht!

Naast dat Sitedish continu haar product en service verbeterd, staan ze ook met goede service voor ons klaar en denken ze graag mee.

Ik raad al mijn mede horeca ondernemers van harte Sitedish aan! Pizzeria Il Mondo, Utrecht

"Wij werken al jaren naar volle tevredenheid met Sitedish, een mooi product en uitstekende service. Helder en eenvoudig te gebruiken software voor zowel ons als de klant." Panini, Lisse, Leiden en Rotterdam

Onze ervaring met Sitedish is uitstekend. De applicatie is zeer veelzijdig, met een uitgebreide onderhoudsfunctie, statistieken, stempelkaarten etc. Desondanks is één en ander duidelijk en overzichtelijk vormgegeven. In de bijna 10 jaar dat we met Sitedish werken is het systeem een betrouwbare en onmisbare schakel in ons bezorg- en afhaalproces. Daarnaast is Sitedish ook nog een leuk bedrijf met een prettige, persoonlijke benadering. Van harte aanbevolen. Thais restaurant Pasoek, Amsterdam

Bestellingen via onze eigen website ontvangen wij sinds een paar jaar via Sitedish. Tot op heden zijn wij zeer tevreden met hun service, vooral ook met hun klantenservice. Ik kan niets negatiefs bedenken. Wij raden Sitedish aan iedereen aan. Sawaddee Ka, Amsterdam

Wij zijn erg tevreden over Sitedish, bestelsite is erg overzichtelijk zeer compleet, en toch voor ons gebruiksvriendelijk. Qua service, echt super we krijgen altijd response bij vragen en vrijwel altijd met een oplossing. Regelmatig een update van het programma is echt goed.

Bedankt Sitedish! Nieuw Chyi Fong, Eindhoven

Wij werken nu 3 jaar samen met Sitedish en altijd naar volle tevredenheid. Met name de service en reactiesnelheid bij vragen en of aanvullingen voor de website is echt top. Sitedish denkt mee met de ondernemer. Het feit dat wij heel veel zelf op de website kunnen aanpassen zoals het menu en de prijzen is echt heel fijn. Daarnaast diverse extra opties zoals spaarkaarten, acties maar ook het klantenbestand is heel overzichtelijk. Ook de optie om de bestellingen direct uit te laten printen via een bonnenprinter bespaart veel tijd. Wij hebben de actie dat als mensen via de website / app bestellen ze 5% korting krijgen en punten sparen. Dit werkt twee kanten op. Het scheelt ons tijd met telefoon beantwoorden en het schrijven van de bonnen en de klanten krijgen korting. 

Kortom prijs kwaliteit verhouding is goed. Wij raden al onze collega ondernemers Sitedish aan. Saf's Grill-BBQ, Baarn

Wij zijn erg tevreden over de website.

Wij maken nu ruim 1 jaar gebruik van de website via Sitedish.nl en we zijn erg tevreden. Zo tevreden dat wij met onze nieuwe zaak de website ook weer onderbrengen bij Sitedish.nl.

Naast een website ontwikkelt Sitedish.nl ook een eigen app voor onze zaak/zaken en in deze tijd is een app onmisbaar. De klant wil gemak en via een app op de telefoon/tablet is een bestelling zo gedaan. De website is zeer gebruikersvriendelijk en is daardoor eenvoudig te beheren. Ik heb zelf niet zoveel kennis van en ervaring met websites, maar dit is bij Sitedish.nl ook niet nodig want het wijzigen en/of toevoegen van zaken is zeer eenvoudig.

Eveneens is Sitedish.nl constant bezig met nieuwe ontwikkelingen en voegt regelmatig nieuwe zaken toe aan de website. Zij maken gebruik van alle nieuwe mogelijkheden en blijven daardoor up-to-date op ICT gebied! Dat is erg fijn.

Om te zorgen dat nieuwe klanten via jouw website/app gaan bestellen is het wel noodzakelijk om zelf reclame te maken, bijvoorbeeld door folders, advertenties, facebook etc. Hoe meer reclame, hoe meer bestellingen! Döner City Center, Stadskanaal

Wij werken nu al een paar jaar tot zeer grote tevredenheid met Sitedish. Het is een erg makkelijk programma in gebruik met vele slimme functies en dat worden er dankzij de updates steeds meer! Telkens weer ben ik verbaast door de nieuwe toegevoegde functies.

Zo wordt er een QR code op de bestelbon geprint waardoor de bezorger alleen deze code maar hoeft te scannen om binnen een paar seconden de route op zijn smartphone te zien. Dus geen moeizame tijdrovende invoer meer van (soms lastige) straatnamen! 
De verschillende producten worden op de bestelbon in de juiste categorieën verdeelt wat enorm overzichtelijk is en dus ook de kans op fouten verkleint. Aantallen worden ook duidelijk aangegeven.

Als je met Thuisbezorgd werkt hoef je sinds kort niet meer dat T-connect naast Sitedish te hebben draaien, je kunt gewoon die bestellingen in Sitedish ontvangen en bevestigen wat ook erg gemakkelijk is. Je hoeft dus niet steeds verschillende programma's in de gaten te houden! Ook wordt op iedere bon ons eigen logo geprint, erg belangrijk voor betere herkenning.

We kunnen zelf heel flexibel in het back-end van het programma veel dingen aanpassen wat een enorme vrijheid geeft; of het nu gaat om prijzen, bezorggebieden of wat dan ook alles is mogelijk!

Natuurlijk kun je ook verschillende statistieken bekijken en zo gemakkelijk (bij)sturen. Wat ik persoonlijk een hele goede optie vind is de mogelijkheid om te reageren op een onterechte- of onredelijke review, deze kun je óf verwijderen óf je kunt erop reageren. Dit is iets wat ik bij dat hele grote, eigengereide bestelplatform mis daar kunnen en mogen mensen blijkbaar van alles verkondigen...

Het bedrijf Sitedish is ook een erg klantvriendelijk bedrijf. Dankzij de korte lijntjes heb je in geval van vragen of problemen erg snel een antwoord of een oplossing. Het zijn kundige en erg aardige mensen! (dit is trouwens ook altijd wat ik hoor als ik andere ondernemers spreek die ook gebruik van Sitedish maken). Mede door onze keuze voor Sitedish heeft onze bezorging een enorme vlucht genomen! En dat voor een klein maandelijks bedrag. Want of je nou 1 of 1.000.000 bestellingen hebt de fee blijft gelijk!

Om bovenstaande redenen beveel ik daarom Sitedish ook altijd aan als ik met collega ondernemers over bezorging heb; je moet al gek zijn om niet met Sitedish te werken.

Tip: als je starter bent of aan het vervangen van je kassasysteem toe bent, kijk dan ook eens naar Sitedish. Het is namelijk ook nog eens een volwaardig kassasysteem! Toms Cafetaria, Leeuwarden