Bram Ladage

Isabeau, Marketing Manager van Bram Ladage aan het woord! Wij vroegen haar welke voordelen zij ervaren via Sitedish…

  • 1

    ”Wanneer je het vergelijkt met bestelplatforms, scheelt het natuurlijk enorm in je kosten aangezien je je klanten via jouw eigen bestelsite laat bestellen en daarmee de hoge commissies ontwijkt. Tijdens Corona zijn we met een groot deel van onze vestigingen gestart met bezorgen en hebben we ons vervolgens ook aangesloten bij Sitedish voor een eigen bezorg- en afhaalsite.

  • 2

    “Een ander groot voordeel is dat Sitedish een koppeling heeft met onze kassa-software van M-plus waardoor alle bestellingen administratief direct in ons kassasysteem verwerkt worden.”

  • 3

    “Onze ervaring is dat wanneer onze klanten kiezen voor het gemak van bezorgen, zij op deze specifieke momenten niet zelf naar ons restaurant waren gekomen. Hierdoor wordt er dus extra omzet uit deze groep mensen gegenereerd.”

  • 4

    “Wat we ook enorm waarderen is de mogelijkheid om zelf content aan te passen, dit werkt efficiënter, sneller en heeft een kleinere kans op foutjes dan via de bestelplatforms.”

  • 5

    “Ook maken we graag gebruik van de Marketing Tools. Zo gebruiken we de Verloren Klant functie, nieuwsbrieven, acties, kortingscodes en maken we sinds kort ook gebruik van de Upsell functie. Hiermee kunnen we de gemiddelde besteding verhogen en klanten stimuleren vaker te bestellen.”

  • 6

    “Een andere grote meerwaarde van Sitedish ten opzichte van bestelplatforms is dat we onze bestelsite volledig in de merkstijl en uitstraling van Bram Ladage kunnen maken. Dit maakt het echt een verlengstuk van je bedrijf en de bijbehorende marketing. Bij bestelplatforms daarentegen, is de Bram Ladage pagina natuurlijk slechts een klein onderdeel van het platform en daarmee ook volledig in hun uitstraling.”

  • 7

    “Over de Sitedish BezorgApp zijn we ook erg enthousiast! De controle en het overzicht dat we hiermee voor onze franchisenemers creëren wordt als enorm prettig ervaren. Daarnaast is het voor onze bezorgers natuurlijk ook ideaal omdat ze hierdoor ook zelf zo efficiënt mogelijk te werk kunnen gaan. Ook bestelplatforms kunnen aan de BezorgApp worden gekoppeld, hierdoor zijn alle orders overzichtelijk in één scherm te zien en kunnen wij onze bezorgers zo efficiënt mogelijk inzetten en aansturen.”

  • 8

    “Wij maken natuurlijk gebruik van een franchiseaccount en wat hier zo fijn aan is, is dat we vanuit één database alle gekoppelde bezorg- en afhaalsites kunnen aanpassen. Denk bijvoorbeeld aan producten of bijbehorende prijswijzigingen. Ook hebben we op deze manier voor al onze vestigingen inzicht in statistieken en cijfers en kunnen we marketingcampagnes zowel voor alle vestigingen tegelijk, als per vestiging instellen. Hiermee ontzorgen we onze franchisenemers zodat zij zich kunnen richten op hun klanten.