Poké Perfect
”Wanneer je het vergelijkt met bestelplatforms, scheelt het natuurlijk enorm in je kosten aangezien je je klanten via jouw eigen bestelsite laat bestellen.
Poké Perfect
Gerrit Jan en Quinta, oprichters van Poké Perfect, aan het woord! Wij vroegen hen welke voordelen zij ervaren via Sitedish…
- 1
”Allereerst besparen we met Poké Perfect natuurlijk enorm op commissies door bestellingen via de bestelomgeving van Sitedish te laten lopen. Dit scheelt ons letterlijk duizenden euro’s per maand.”
- 2
“Daarnaast zijn we heel blij met de Sitedish BezorgApp. Deze app biedt inzicht richting onszelf en duidelijkheid richting onze bezorgers… Ideaal!”
- 3
“De Marketing Tool waar we het meest gebruik van maken is de Emailmarketingtool, hiermee houden we nauw contact met al onze klanten.”
- 4
“Wat we ook een enorme toevoeging vinden is de onafhankelijkheid en risicospreiding die we hebben gecreëerd door het gebruik van de eigen bestelomgeving via Sitedish. Hierdoor bouwen we een eigen klantenbestand op en zijn we minder afhankelijk van bestelplatforms.
- 5
”Ook maakt Sitedish relevante data inzichtelijk. Deze data gebruiken wij voor verschillende marketingdoeleinden:
- Zo bouwen we nu een eigen lijst met mailadressen op voor het versturen van nieuwsbrieven richting onze klanten.
- We halen klanten terug die al een tijdje niets meer hebben besteld d.m.v. een actie/korting via de Verloren Klanten Tool van Sitedish.
- We belonen onze Top 100 beste klanten d.m.v. acties/kortingen. Deze top 100 halen we eenvoudig uit Mijn Sitedish.
- En we kunnen de optimale menukaart creëren doordat we precies kunnen zien welke gerechten juist wel/niet populair zijn”.