FEBO

FEBO… Wat heeft Sitedish nou precies allemaal voor hen kunnen betekenen?

  • 1
    Sitedish koppelt met de partners en tools waar FEBO mee werkt zodat alle data met elkaar gekoppeld is en het de mogelijkheid biedt tot volledige en accurate analyses. Denk bijvoorbeeld aan partners en tools voor boekhouding, voorraadbeheer en het productiesysteem van FEBO.
  • 2
    Voordat FEBO met Sitedish in zee ging hadden ze geen uniforme look & feel voor de websites. Via Sitedish hebben de bestelsites van al hun verschillende vestigingen nu precies dezelfde uitstraling en dragen zij allen bij aan de branding van FEBO.
  • 3

    FEBO maakt gebruik van het franchiseaccount van Sitedish. Vanzelfsprekend betekent dit dat alle bestellingen van zowel de eigen bestelsite, bestelplatforms, afhaalbestellingen en eigen invoer binnenkomen op één handig overzicht. Hierdoor is FEBO dus niet meer genoodzaakt om per medium een apart device te gebruiken voor de ontvangst van hun bestellingen. Maar daarnaast houdt dit ook in dat zij vanaf één centrale plek, alle vestigingen kunnen beheren:

    • Bijvoorbeeld handig wanneer FEBO snel en eenvoudig een product wil toevoegen/wijzigen voor alle filialen tegelijk, of juist afzonderlijk per vestiging.
    • FEBO heeft de mogelijkheid om verschillende prijzen per vestiging te hanteren. Dit is erg belangrijk voor FEBO aangezien zij enkel een maximale prijs hebben afgesproken met de vestigingen, dus onder die prijs is iedere vestiging vrij om de prijs zelf te bepalen. Zo heeft Sitedish dus voor iedere vestiging de standaardprijs ingevuld en zijn de vestigingen zelf vervolgens vrij om de prijs eventueel te verlagen.

    Daarnaast kan FEBO alle omzetten van elke periode van alle vestigingen bij elkaar inzien óf juist per vestiging los van elkaar. Erg belangrijk wanneer je het succes van verschillende vestigingen met elkaar wil vergelijken. Ook deze cijfers zijn natuurlijk weer eenvoudig onderverdeeld in bestellingen van de eigen bestelsite, bestelplatforms, afhaalbestellingen en eigen invoer.