Is Morus

Francesco en Giuseppe, eigenaren van Is Morus, aan het woord! Wij vroegen hen welke voordelen zij ervaren via Sitedish…

  • 1

    “Onafhankelijkheid. Door de hoge commissiekosten van bestelplatforms hebben wij er met Is Morus voor gekozen om enkel met de bestelomgeving van Sitedish te werken en niet aanwezig te zijn op bestelplatforms. Hierdoor besparen we op commissiekosten en hebben we onze omzet enorm zien stijgen. Sinds we zijn gaan bezorgen is de drukte in het restaurantgedeelte niet afgenomen en zijn alle bezorgbestellingen er als dus als pure extra omzet bijgekomen.”

  • 2
    “Doordat het Sitedish systeem zo duidelijk en overzichtelijk werkt, is het voor ons eenvoudig te besturen. Geen onnodige toeters en bellen.”
  • 3
    “Sinds kort maken we ook gebruik van een Zakelijk Sitedish Account. Onze zakelijke klanten bestellen vaak grote orders en dit zakelijke account maakt het voor hen mogelijk om vooruit te bestellen en op rekening te betalen. Voor zowel onze klant als voor onszelf is dit erg fijn!”
  • 4
    “Door het gebruik van de Marketing Tools zorgen we ervoor dat onze klanten bij ons blijven. Zo maken we gebruik van spaarkaarten en ontvangen de klanten die al een tijdje niets hebben besteld een automatisch bericht met kortingscode om hen weer terug te halen. Ook de upselling-functie is ideaal en draagt flink bij aan onze omzetgroei.”
  • 5
    “Ook het opbouwen van klandizie richting onze eigen bestelomgeving ging ons eenvoudig af. Middels posters in de zaak, flyers, social media en mond-tot-mond reclame hebben we in korte tijd een eigen klantenbestand op kunnen bouwen.”
  • 6
    “Het inzicht in ons restaurant is enorm toegenomen door de statistieken en datarapporten in Mijn Sitedish. Dit heeft verschillende voordelen:
    • Uit deze data halen we de meest populaire postcodes zodat we weten in welk bezorggebied we het beste kunnen uitbreiden.
    • Ook kunnen we hierdoor zien welke (nieuwe) gerechten het best/slechtst verkopen zodat we onze menukaart hierop aan kunnen passen.
    • Daarnaast zien we op een overzichtelijke manier welke bezorgers de meeste/minste bestellingen bezorgen.
    • En de data biedt ons ook inzicht in wie onze meest trouwe klanten zijn zodat we hen kunnen bedanken met bijvoorbeeld een kortingscode.”