FAQ2024-11-13T16:32:27+00:00

Frequently Asked Questions

Vind hier kennis boordevol achtergrondinformatie over alle aspecten van bestellen, afhalen en bezorgen. Hier vind je basiskennis en uitleg van alle begrippen.

Kan ik mijn Thuisbezorgd- en Uber Eats-bestellingen ontvangen in de Sitedish POS?2025-11-06T10:11:22+00:00

Ja, door middel van een kassakoppeling komen de bestellingen van deze platforms binnen op jouw kassa. Dit voorkomt dat je met meerdere apparaten of schermen in de keuken hoeft te werken.

Ik wil alleen gebruikmaken van Sitedish om mijn bestellingen van Thuisbezorgd en Uber Eats in één systeem te ontvangen. Is dat mogelijk?2025-11-06T10:10:17+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Bij Sitedish werken we altijd met een eigen bestelsite. De koppeling met deze platforms is onderdeel van het totaalpakket en kan niet los worden gebruikt.

Wat is de opzegtermijn bij Sitedish?2025-10-24T07:15:26+00:00

Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.

Kan ik mijn keukenbon op een tweede of derde printer laten printen?2025-10-24T07:15:49+00:00

Ja, de Sitedish POS kan meerdere printers aansturen voor klantbonnen, keukenbonnen en splitsingen van keukenbonnen.

Hoelang duurt het aanmeldproces?2025-10-24T07:16:12+00:00

Gemiddeld duurt het aanmeldproces 3 werkdagen, afhankelijk van hoe snel alle informatie bij ons wordt aangeleverd.

Is het mogelijk om de taal op een keukenbon te vertalen?2025-10-24T07:16:46+00:00

Ja, in onze backend Mijn Sitedish klik je op ‘Sitedish POS’. Vervolgens zie je ‘Keukenbon vertalen’ staan. Daar kun je zelf de vertaling van jouw menu voor op de keukenbon invullen, in de taal die je wilt gebruiken.

Kan ik mijn eigen pinapparaat koppelen met de Sitedish POS?2025-10-24T07:17:17+00:00

Nee, dit is alleen mogelijk met de Sitedish Pin.

Kan ik mijn eigen bestelzuil/kiosk koppelen met Sitedish?2025-10-24T07:17:48+00:00

Nee, dit is alleen mogelijk met de bestelzuilen/kiosken die door Sitedish worden aangeboden.

Kan ik mijn huidige hardware gebruiken of moet ik deze bij Sitedish aanschaffen?2025-10-24T07:12:12+00:00

Wij verplichten je niet om hardware bij ons aan te schaffen. De Sitedish POS kan worden gedownload op verschillende apparaten. Neem contact met ons op als je meer wilt weten over de mogelijkheden.

Ik wil alleen gebruikmaken van jullie kassasysteem en niet van de bestelsite. Is dit mogelijk?2025-10-24T07:12:05+00:00

Nee, dit is helaas niet mogelijk. Bij Sitedish is het gebruik van de bestelsite altijd onderdeel van het pakket.

Moet ik extra betalen voor een demo of rekenen jullie installatiekosten?2025-10-24T07:11:57+00:00

Nee, onze demo en installatie zijn kosteloos en vrijblijvend.

Hoe kan ik mijn gratis 5.000 flyers aanvragen?2025-10-24T07:11:47+00:00

Zodra je klant bent geworden, krijg je 5.000 gratis flyers van ons. Om deze te ontvangen, stuur je een e-mail naar info@sitedish.nl. Je kunt een ontwerp aanvragen of een bestaand ontwerp bij ons aanleveren. Je laat ons het volgende weten:

  • Jouw logo
  • De actiecode die je wilt gebruiken
  • Een QR-code naar je bestelsite

De huiskleuren die je wilt gebruiken

Waar kan ik mijn facturen terugvinden?2025-10-24T07:11:40+00:00

Facturen kun je terugvinden in onze backend Mijn Sitedish. Ga naar ‘Info’ en klik vervolgens op ‘Facturen’. Hier kun je alle facturen bekijken en downloaden.

Op welke besturingssystemen kan Sitedish allemaal draaien?2025-10-24T07:11:32+00:00

De Sitedish-applicatie is beschikbaar voor Windows, iOS en Android. MacOS en Chromebooks worden niet ondersteund.

Wat zijn de openingstijden van jullie supportafdeling?2025-10-24T07:11:26+00:00

Onze supportafdeling is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur. ’s Avonds en in het weekend kun je ons bereiken via onze spoedchat van 11.00 tot 21.00. Klik hier om de spoedchat te openen.

Wanneer word ik uitbetaald?2025-10-24T07:11:19+00:00

Elke dinsdag betalen wij alle Sitedish-klanten uit.

Moet ik zelf mijn domeinnaam aanschaffen als ik klant word bij Sitedish?2025-10-24T07:13:05+00:00

Wij registreren kosteloos je domeinnaam. Als je al in het bezit bent van een domeinnaam, kun je deze ook gebruiken voor jouw bestelsite.

Kan ik met mijn eigen bezorgers werken?2025-11-06T11:07:16+00:00

Bezorggebied Bezorgrestaurants

Wanneer je ons kassasysteem en onze website gebruikt, is de BezorgApp gratis te gebruiken. Wanneer je bij het afrekenen een bezorger aan een bestelling toewijst, ontvangt deze een pushbericht in de app. De bezorger heeft dus een lijst van alle lopende leveringen. Wanneer een levering wordt geopend, ziet de chauffeur de belangrijkste informatie, zoals:

1: Leveringsadres, en afstand ernaartoe
2: Klantgegevens: adres, telefoonnummer en of het een bestaande klant betreft of niet
3: Betalingsinfo: totaalbedrag, betalingsmethode

Geweldige restaurants vertrouwen ons

Ga naar de bovenkant