FAQ
Sitedish biedt u uw eigen restaurantbestelwebsite. Klanten kunnen rechtstreeks bij u bestellen, waardoor er geen extra commissie hoeft te worden betaald aan besteloplossingen van derden, zoals JustEat of Deliveroo.

Frequently Asked Questions
Vind hier kennis boordevol achtergrondinformatie over alle aspecten van bestellen, afhalen en bezorgen. Hier vind je basiskennis en uitleg van alle begrippen.
Ja, door middel van een kassakoppeling komen de bestellingen van deze platforms binnen op jouw kassa. Dit voorkomt dat je met meerdere apparaten of schermen in de keuken hoeft te werken.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Bij Sitedish werken we altijd met een eigen bestelsite. De koppeling met deze platforms is onderdeel van het totaalpakket en kan niet los worden gebruikt.
Wij hanteren een opzegtermijn van 1 maand.
Ja, de Sitedish POS kan meerdere printers aansturen voor klantbonnen, keukenbonnen en splitsingen van keukenbonnen.
Gemiddeld duurt het aanmeldproces 3 werkdagen, afhankelijk van hoe snel alle informatie bij ons wordt aangeleverd.
Ja, in onze backend Mijn Sitedish klik je op ‘Sitedish POS’. Vervolgens zie je ‘Keukenbon vertalen’ staan. Daar kun je zelf de vertaling van jouw menu voor op de keukenbon invullen, in de taal die je wilt gebruiken.
Nee, dit is alleen mogelijk met de Sitedish Pin.
Nee, dit is alleen mogelijk met de bestelzuilen/kiosken die door Sitedish worden aangeboden.
Wij verplichten je niet om hardware bij ons aan te schaffen. De Sitedish POS kan worden gedownload op verschillende apparaten. Neem contact met ons op als je meer wilt weten over de mogelijkheden.
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Bij Sitedish is het gebruik van de bestelsite altijd onderdeel van het pakket.
Nee, onze demo en installatie zijn kosteloos en vrijblijvend.
Zodra je klant bent geworden, krijg je 5.000 gratis flyers van ons. Om deze te ontvangen, stuur je een e-mail naar info@sitedish.nl. Je kunt een ontwerp aanvragen of een bestaand ontwerp bij ons aanleveren. Je laat ons het volgende weten:
- Jouw logo
- De actiecode die je wilt gebruiken
- Een QR-code naar je bestelsite
De huiskleuren die je wilt gebruiken
Facturen kun je terugvinden in onze backend Mijn Sitedish. Ga naar ‘Info’ en klik vervolgens op ‘Facturen’. Hier kun je alle facturen bekijken en downloaden.
De Sitedish-applicatie is beschikbaar voor Windows, iOS en Android. MacOS en Chromebooks worden niet ondersteund.
Onze supportafdeling is van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 9:00 tot 21:00 uur. ’s Avonds en in het weekend kun je ons bereiken via onze spoedchat van 11.00 tot 21.00. Klik hier om de spoedchat te openen.
Elke dinsdag betalen wij alle Sitedish-klanten uit.
Wij registreren kosteloos je domeinnaam. Als je al in het bezit bent van een domeinnaam, kun je deze ook gebruiken voor jouw bestelsite.
Bezorggebied Bezorgrestaurants
Wanneer je ons kassasysteem en onze website gebruikt, is de BezorgApp gratis te gebruiken. Wanneer je bij het afrekenen een bezorger aan een bestelling toewijst, ontvangt deze een pushbericht in de app. De bezorger heeft dus een lijst van alle lopende leveringen. Wanneer een levering wordt geopend, ziet de chauffeur de belangrijkste informatie, zoals:
1: Leveringsadres, en afstand ernaartoe
2: Klantgegevens: adres, telefoonnummer en of het een bestaande klant betreft of niet
3: Betalingsinfo: totaalbedrag, betalingsmethode
