Mr. Sushi

Zhiyang Yip, oprichter en eigenaar van Mr. Sushi aan het woord! Wij vroegen hem welke voordelen zij ervaren via Sitedish…”

  • 1

    Sinds we met Sitedish werken, zien we dat onze winst is toegenomen. Simpelweg omdat we via onze eigen bestelomgeving geen commissies hoeven te betalen. Aangezien tegenwoordig meer dan 50% van onze bestellingen via de eigen bestelomgeving binnenkomt en 90% van onze business bestaat uit bezorgbestellingen, scheelt dit natuurlijk flink!”

  • 2

    “Doordat Sitedish koppelt met de grote bestelplatforms, ontvangen we de data omtrent deze bestellingen ook allemaal in hetzelfde overzicht. Hierdoor hebben we alle cijfers en statistieken centraal op één plek staan waardoor we alles eenvoudig kunnen analyseren.”

  • 3

    “Ook over het opstarten waren we erg enthousiast: binnen 5 werkdagen stond alles online en waren we live! Ze begrijpen de markt, kunnen snel schakelen en denken met je mee wanneer problemen zich voordoen. Qua service scoort Sitedish sowieso heel hoog: we krijgen altijd persoonlijke aandacht en er wordt daadwerkelijk geluisterd naar onze suggesties.”

  • 4
    “Voor ons staat de klant centraal, waardoor we hun gebruikerservaring enorm belangrijk vinden. Sinds we met Sitedish samenwerken, is het bestelgemak bij Mr. Sushi enorm gestegen en dit vertaalde zich direct in een groei van klantloyaliteit.”
  • 5

    “Qua Marketing Tools maken we vooral gebruik van de Verloren Klanten functie, spaarkaarten en actiecodes voor wanneer een klant bijvoorbeeld onverhoopt langer heeft moeten wachten op zijn/haar bestelling.”

  • 6

    “Als laatste viel het proces van klanten richting onze eigen bestelsite krijgen eigenlijk ook heel erg mee: door middel van flyers, exclusieve deals voor de eigen bestelsite en social media ging het balletje vanzelf rollen.”

  • 7

    “Wij maken met Mr. Sushi gebruik van een franchise account. De meest prettige functies hiervan zijn voor ons:

    • De uniformiteit in aanpassingen. We kunnen per filiaal bepalen welke wijzigingen we doorvoeren. Zo kunnen we er bijvoorbeeld voor kiezen om voor alle filialen de menukaart tegelijkertijd aan te passen, terwijl we enkel voor een paar specifieke filialen een actiecode willen toepassen”.
    • “Dit geldt ook voor de omzet: deze kunnen we zowel per filiaal, als in het totaal analyseren.”
    • ”Ook andere analyses gebruiken we hiervoor. Zo kunnen we bijvoorbeeld precies zien welke filialen op de piektijden hun bestelsite tijdelijk moeten sluiten vanwege ondercapaciteit en hier vervolgens actief op anticiperen. Daarnaast kunnen we ook eenvoudig zien welke producten het meest worden verkocht of wie onze topklanten zijn.”