Oriental Green House

Even Kennis Maken

“Wij bieden zowel een Japans (Teppanyaki) als een Chinees-Japanse kaart aan met sushi en lekkere kleine gerechtjes als kreeft en flensjes met Peking-Eend. Daarnaast hebben wij een grote bezorgservice waar beide keukens gecombineerd kunnen worden. Wij bezorgen in Eindhoven, Veldhoven, Waalre, Valkenswaard, Eersel, Geldrop, Heeze, Leende, Best en Nuenen

Het pand is met recht iconisch te noemen in Eindhoven. De pilaren zijn overgenomen van Victoria Station (Londen). Daarnaast beschikken wij over de perfecte locatie wat betreft parkeermogelijkheden, uitvalswegen en het fijne centrum van Eindhoven is om de hoek.”

Bezorging heeft ons door moeilijke tijden heen gesleept

Al met al is het een flinke operatie bij Oriental Green House: er werken zo’n 35 mensen die normaliter zeven dagen per week voor de perfecte gastervaring zorgen. Voor de start van de coronacrisis waren er zelfs 55 medewerkers in dienst, maar de pandemie gooide flink roet in het eten.

“Omdat wij al een flinke bezorgservice hadden gingen we de eerste weken van de coronacrisis direct sky high. Natuurlijk maakte dat het omzetverlies dat we leden in het restaurant zelf niet goed, maar we konden onze koks in elk geval aan het werk houden. Het management is zelfs gaan helpen met de bezorging.

”Naast Oriental Green House is er ook een tweede zaak: Ikigai. “Met deze zaak zijn we een stuk later gestart met bezorgen. In het begin moet je natuurlijk harder je best doen om gevonden te worden door de consument maar door consequent naar buiten te treden met een paar eenvoudige marketing technieken gaat dat al gauw hartstikke goed.”

Samen met Sitedish

“Wij hebben Sitedish aan Oriental Green House gekoppeld toen het nog Cheetahweb heette. Ook voor Ikigai hebben wij voor Sitedish gekozen. Het fijne is dat het altijd werkt. Ook is het super dat Thuisbezorgd en Uber Eats bestellingen worden ingeladen. Wij maken veel gebruik van de Marketingfuncties en Statistieken. Je kunt daarmee goed sturen op de interessante postcodegebieden en schuiven met de populaire gerechten. Ook sturen we onze gasten regelmatig een pushbericht.”