Tousjee

Even Kennis Maken:

Tousjee is gespecialiseerd in Poke Bowls en Sushi Burrito’s: “Wij staan echt voor de allerbeste kwaliteit. We werken met hoogwaardige producten en stellen onze maaltijden samen om tot de allerbeste smaakcombinaties te komen. Het is écht onze missie om de allerlekkerste bowls en burrito’s bij onze klanten te bezorgen.”

Er is overigens genoeg keuze bij Tousjee: “Alle Poke Bowls zijn heerijk, maar de spicy salmon of the rainbow bowl zijn wel de écht goede bowls, al zeg ik het zelf. Veel klanten kiezen overigens voor ‘Create your own bowl’, zodat ze zelf kunnen kiezen uit ingrediënten van hoge kwaliteit. Echt een feestje dus.”

Presentatie is alles

Daarnaast besteden ze ook extra aandacht aan de presentatie: “De kwaliteit van bezorgen is eigenlijk net zo belangrijk als de kwaliteit van ons eten. De ervaring moet geweldig zijn en de bezorging moet snel voor elkaar zijn. Onze bezorgers zijn klantvriendelijk, representatief en vallen extra op door de groene Tousjee kleding. We vinden het belangrijk dat ze echt met een glimlach voor de deur staan. Dat is wat ons onderscheidt!

Vanzelfsprekend gaat er natuurlijk wel eens wat mis als het enorm druk is. Sitedish helpt ons hierbij, omdat wij zelf kortingscodes kunnen aanmaken. En met de BezorgApp krijgen wij inzichtelijk hoeveel tijd het kost om de order bij de klant te krijgen. Zo kunnen we altijd duidelijk communiceren, en dat wordt gewaardeerd.

Wij willen met Tousjee echt een merkbeleving meegeven. Dat vertaalt zich dus ook in de opmaak van de gerechten en een strakke flyer. Daarom regelen we elk kwartaal wel weer een fotosessie voor onze nieuwste maaltijden. De foto’s zijn prachtig en daardoor zijn klanten nog eerder geneigd om te bestellen.”

Riemer heeft advies voor nieuwe horecaondernemers: “Zorg dat de kwaliteit van het eten perfect is, en dat de service naar de klanten toe net zo perfect is. Durf te investeren in goede branding en representatieve fotografie. In deze tijd met online kanalen kun je daarmee écht het verschil maken. Doe verder gewoon waar je goed in bent en vertaal dit naar je medewerkers, dat maakt het werk alleen maar leuker.”

Blijven groeien

“We hebben een aantal weken geleden ons tweede filiaal geopend in Hengelo. Een logische stap, omdat we al in Enschede actief zijn en het naar Hengelo dus makkelijk op te schalen is. We gaan daar precies hetzelfde doen als in Enschede, omdat we weten dat we daar tevreden klanten aan overhouden.

Het is onze missie om mensen in heel Nederland van onze gerechten en onze service te laten genieten. We hopen naar een aantal grotere steden te kunnen uitbreiden om uiteindelijk een landelijk bekend concept te kunnen worden. Dit moet ons lukken, daar ben ik van overtuigd!”

Samen met Sitedish

“Bij het opstarten van ons tweede filiaal bleek Sitedish opnieuw de perfecte softwarepartner voor ons, omdat ze snel kunnen meedenken en meeschalen. Toen we begonnen met Tousjee Enschede ben ik door Google en de positieve recensies in contact gekomen met een accountmanager van Sitedish. Hij is bij ons op locatie gekomen om het product te presenteren: Een duidelijke uitleg en alle voordelen werden benoemd. Ook krijg je handige tips & tricks waardoor je direct goed van start kan.

Het is een enorm gebruiksvriendelijk systeem. Ook wordt er veel data verzameld in Mijn Sitedish. Hierdoor krijg je veel informatie tot jouw beschikking waar je écht op kunt bouwen. Ik maak ook veel gebruik van Mijn Sitedish om de menukaart te upgraden en om nieuwsbrieven te versturen met kortingscodes en leuke acties. De besparing zie je direct terug in de boeken en is echt pure winst.

De BezorgApp is daarnaast echt fantastisch. Hiermee kan je alles goed plannen en duidelijkheid geven aan de klant. Ook kun je makkelijk meerdere bestellingen toekennen aan een bezorger zonder verdere communicatie en dus een hoop tijdwinst.

Riemer ziet nog wel ruimte voor verbetering: “Het zou mooi zijn als je bij bepaalde adressen een vinkje kan zetten, zodat je eraan herinnerd wordt dat iemand een belangrijke klant is, of dat er allicht een vorige keer iets is misgegaan en dat deze klant extra aandacht moet krijgen. Zo kun je de service nog beter maken naar de klanten. ”